به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر سه شنبه در آیین نکوداشت خدمات کارکنان پست استان کرمان و رونمایی از اثر یادبود این آیین با حضور حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بخش سلامت این استان نیز رتبه برتر کشور را دارد و بیمارستان هایی در استان کرمان در سه سال گذشته با پیشرفت فیزیکی 35 درصد تکمیل و تجهیز شده است.
وی گفت: بیمارستان های سیرجان، رابر، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بافت، بیمارستان کوهبنان و مرکز اورژانس کرمان نیز امسال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
وی با بیان اینکه بیمارستان رودبار جنوب نیز به زودی افتتاح خواهد شد گفت: پنجشنبه این هفته عملیات اجرایی بیمارستان 260 تختخوابی جیرفت آغاز خواهد شد.
استاندار کرمان ادامه داد: حدود یکهزار و 600 تخت بستری و بیمارستان 750 تختخوابی شفا در شهر کرمان در حال احداث است.
وی افزود: استان کرمان در بخش سرمایه گذاری نیز با اجرای همزمان 76 هزار میلیارد تومان طرح، رتبه نخست را دارد که 26 هزار میلیارد تومان از این طرح ها در حال اجراست و 16 هزار میلیارد تومان طرح افتتاح شده یا آماده بهره برداری است.
رزم حسینی بیان کرد: استان کرمان در بخش سرمایه گذاری خارجی سه میلیارد دلار تامین مالی در دولت تدبیر و امید انجام داده است.
وی گفت: این استان در زمینه جلوگیری از زمین خواری و حاشیه نشینی نیز رتبه نخست کشور را دارد و اقدامات مهمی نیز در این بخش انجام شده است.
وی اظهار کرد: استان کرمان در زمینه جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز رتبه اول را در بخش کشاورزی دارد و در حوزه سرمایه گذاری بخش ورزش و جذب خیرین ورزش دارای رتبه نخست است.
استاندار کرمان گفت: کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی و اجرای مدل اقتصاد مقاومتی نیز به اذعان وزرای دولت یازدهم و کارشناسان معتبر کشور، اول و پیشگام است.
وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر بخش غیر دولتی است لذا باید کشور را توسط بخش غیر دولتی ساخت و دولت باید فضای کسب و کار را فراهم و مزاحمت ها و دخالت ها را کم کند و ما در استان کرمان به این سمت در حال حرکت هستیم.
رزم حسینی افزود: قرارداد بزرگترین واحد فولادی تولید ورق در این استان بعد از برگزاری انتخابات امضا خواهد شد.
وی گفت: کرمان استانی با ظرفیت است لذا غیر از بخش کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری، سرمایه استان کرمان، سرمایه اجتماعی است.
وی بیان کرد: سرمایه اجتماعی کشورها را می سازد و ما استانی با مردمی بسیار خوب، نجیب و سختکوش و قانع داریم که البته باید مطالبه گر نیز باشند و کرمانی ها باید روحیه مطالبه گری را در خود افزایش دهند.
استاندار کرمان همچنین با بیان اینکه یکی از شاخص های رشد کشورهای پیشرفته افزایش سرانه مرسولات پستی است گفت: یکی از دلایل اهمیت استفاده از پست در ارسال کالا معتبر بودن قبض پستی در محاکم قضایی است.
وی تصریح کرد: امروز اعتماد عمومی به پست ایران پدید آمده و روز به روز در حال افزایش است.
وی گفت: ممکن است ایران از نظر افزایش سرانه مرسولات پستی در منطقه جایگاه خوبی داشته باشد اما این وضعیت نسبت به دنیا باید ارتقا یابد.
رزم حسینی اظهار کرد: دستگاه ها باید تمام امور خود را از طریق پست انجام دهند و امسال تلاش خواهد شد دستگاه های اجرایی استان به این سمت هدایت شوند.
آیین نکوداشت خدمات کارکنان پست استان کرمان به دلیل برتری سه سال متوالی این اداره کل در کشور با حضور مدیرعامل شرکت پست، استاندار کرمان و جمعی از کارکنان پست استان کرمان برگزار شد.
همچنین استاندار کرمان و مدیرکل پست استان به دلیل خدمات ارشمند تمبر طلایی دریافت کردند.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.