احمد اسکندری نسب روز سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان شهرستان جیرفت افزود: 120 فضای آموزشی از مجموع 270 واحد آموزشی موجود در این شهرستان که در نوبت بهسازی و تعمیر قرار دارند، بازسازی و تعمیر شده است.
وی با بیان اینکه دیگر فضاهای آموزشی قابل تعمیر شهرستان جیرفت تا ابتدای مهرماه سال جاری بهسازی و تعمیر می شود تصریح کرد: اعتبارات عمرانی خوبی در راستای سیاست توجه به واحدهای آموزشی و ایجاد فضای مطلوب برای دانش‌ آموزان در استان کرمان به این شهرستان اختصاص داده شده است.
مدیر آموزش و پرورش جیرفت گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در اجرای طرح مهر توانسته است رتبه دوم و با برگزاری 122 دوره آموزشی نیز رتبه نخست استانی را کسب کند.
وی خاطرنشان کرد: همواره سعی کرده ایم با اخلاق مداری و مدیریت جهادی، فضا و شاخص های آموزشی را در این شهرستان بهبود ببخشیم.
وی همچنین به طرح های آموزشی خیرساز در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: 33 طرح خیرساز در دولت تدبیر و امید در جیرفت ساخته شده که بیشتر این طرح ها به بهره برداری رسیده است و بخشی هم در مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری جیرفت نیز ضمن تبریک سالروز بزرگداشت معلم گفت: معلم همانند شمعی می سوزد تا فرزندان ما از نور وجود او به روشنی برسند.
نادر ملایی با اشاره به اینکه فقر و بیکاری پایه گذار آسیب های اجتماعی است افزود: معلمان با آموزش های صحیح می توانند در کاهش این آسیب ها مهمترین نقش را ایفا کنند.
سه هزار و 800 فرهنگی، کار تعلیم و تعلم 40 هزار دانش آموز جیرفتی را در 514 مدرسه این شهرستان بر عهده دارند.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.