فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور عنبرآباد به جیرفت در ساعت 21 شب گذشته، ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ ماشاءالله ملایی بیان کرد: ماموران با حضور در محل دریافتند یک دستگاه خودروی سمند حامل 6 نفر از مسیر خود منحرف و واژگون شده است.
وی افزود: نوزاد 15 روزه به همراه پدر و مادرش بر اثر شدت جراحات وارده فوت و 2 نفر از سرنشینان هم مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.
وی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: به دلیل پایین بودن استانداردهای ایمنی در برخی محورهای جنوب استان بی احتیاطی، رانندگی در حالت خواب آلودگی و سرعت بالا و غیر مجاز همواره حادثه ساز بوده و در صورت بروز حادثه توام با خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی است که لازم است شهروندان هنگام رانندگی مراقبت بیشتری اعمال کنند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.