به گزارش ایرنا در یکی از بازی های هفته سی و چهارم لیگ دسته یک، 2 تیم گل گهر سیرجان و فولاد یزد عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد به مصاف هم رفتند و در نهایت سیرجانی ها با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند.
پیش از این پارس جنوبی جم صعود خود را به عنوان تیم اول لیگ دسته یک، به لیگ برتر مسجل کرده بود و سه تیم سپیدرود رشت، گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی که شانس صعود به لیگ برتر را داشتند با پیروزی سپیدرود رشت مقابل نساجی مازندران با 1 امتیاز اختلاف تیم گل گهر از کسب سهمیه دوم لیگ برتر بازماند.
گل های تیم فوتبال گل گهر سیرجان را در این دیدار مهرداد آوخ در دقیقه 35 و هادی مرزبان در دقیقه 74 زدند و تک گل فولاد یزد را میلاد رخشان در دقیقه 93 به ثمر رساند.
گل گهر سیرجان با این سه امتیاز 60 امتیازی شد و به عنوان سومی لیگ دسته یک (جام آزادگان) رضایت داد.

**کناره گیری استقلال اهواز مقابل مس رفسنجان
تیم فوتبال مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان در جام آزادگان نیز در یک بازی خانگی و در ورزشگاه شهدای رفسنجان باید مقابل استقلال اهواز قرار می گرفت و اهوازی ها که پیش از این به لیگ دسته دوم سقوط کرده بودند در ورزشگاه حاضر نشدند.
مس رفسنجان با احتساب این سه امتیاز با 43 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باقی خواهد ماند.

**شکست مس کرمان در البرز
در دیگر دیدار این هفته تیم فوتبال مس کرمان که پیش از این امیدهای خود را برای صعود به لیگ برتر از دست رفته می دید در البرز مقابل اکسین این شهر قرار گرفت و در نهایت با 2 گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.
گل های اکسین البرز را در این دیدار شاهین شفیعی در دقیقه 76 و امیر میربزرگی در دقیقه 90 وارد دروازه کرمانی ها کردند.
مس کرمان که در هفته های پایانی لیگ دسته یک، پس از شکست مقابل سپیدرود رشت امیدهای خود را برای صعود به لیگ برتر از دست رفته می دید، در این دیدار شکست خورد و با 49 امتیاز و یک رده سقوط بر جایگاه هشتمی لیگ دسته یک تکیه زد.
2 تیم پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت به ترتیب با 62 و 61 امتیاز فصل آینده در لیگ برتر فوتبال ایران بازی خواهند کرد و سه تیم خیبر خرم آباد با 34 امتیاز، فولاد یزد با 30 امتیاز و استقلال اهواز با 11 امتیاز به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کردند.
3 تیم کرمانی گل گهر سیرجان، مس کرمان و مس رفسنجان نیز فصل آینده در لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) توپ خواهند زد مگر اینکه تصمیمی دیگر از سوی مسئولان این تیم ها برای فوتبال کرمان گرفته شود.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.