سرهنگ رضا خلیلی نژاد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو هفته پیش مأموران انتظامی حین انجام مأموریت خود، به توقیف یک دستگاه موتور سنگین غیر مجاز پرداختند که سرنشینان آن نسبت به این عمل مقاومت نشان داده و به مأموران بی احترامی کردند.
وی ادامه داد: بدنبال توقیف این موتور سنگین و دستگیری اهانت کنندگان ، طی روزهای گذشته تعدادی دیگر از به اصطلاح دوستداران ورزش موتور سنگین صفحه ‌ای در اینستاگرام تحت عنوان 'موتور سنگین ' راه اندازی و با انتشار تصاویری از صحنه توقیف موتورهای سنگین در فضای مجازی به مأموران انتظامی توهین کردند.
خلیلی نژاد ادامه داد: مأموران پلیس فتا این شهرستان با رصد فضای مجازی سه نفر از عاملان راه اندازی این صفحه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی آنها را دستگیر کردند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده به ساختمان پلیس فتا ارجاع و تحت بازجویی علمی تخصصی قرار گرفتند که هر سه به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و سپس روانه زندان شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: فضای سایبری مکانی برای عقده‌ گشایی و کینه‌ جویی نیست و در صورت هرگونه توهین و هتک حیثیت علیه افراد حقیقی یا حقوقی با مسببان و افراد خاطی در این راستا برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
شهرستان رفسنجان در 110کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.
خبرنگار:مریم رضایی * انتشار : بهنام احمدی **
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.