به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در آیین افتتاح بیمارستان 235 تختخوابی جایگزین امام رضا (ع) سیرجان افزود: دولت تریبون مشخصی برای اطلاع رسانی و اقدامات انجام شده ندارد و نتوانسته همه این کارها را در معرض دید عموم قرار دهد.
وی گفت: همه ما هم ریشه ایم و برای یک نظام اسلامی کار می کنیم لذا باید نقدها را آهسته تر بگوییم و کارهای خوب را بلندتر داد بزنیم و هر عیب در هر کار هریک از مسئولان به همه ما برمی گردد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: همه ما به ویژه مردم کرمان تلاش کنند یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی زنده بماند.
وی افزود: با تلاش مردم سیرجان و مسئولان استان کرمان این بیمارستان راه اندازی شد و امیدوارم این بیمارستان بتواند منشاء خدمت و ارتقاء خدمات در سیرجان باشد.
قاضی زاده هاشمی گفت: با افتتاح این بیمارستان و بیمارستانی که قرار است گل گهر در این شهرستان راه اندازی کند تعداد تخت های بیمارستانی سیرجان از متوسط کشوری بیشتر می شود.
وی اظهار کرد: جایگزین بودن بیمارستان اعتبار محدود دارد و امیدواریم مردم و مسئولان با مراقبت ویژه و همت مسئولان شهرستان در حفظ این بیمارستان بکوشند.
وی گفت: با توجه به خواسته های نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نسبت به ارتقاء دانشکده علوم پزشکی سیرجان، باید به تدریج، با بالابردن سطح علمی و کمک خیرین و مسئولان، به تدریج سطح این مجموعه ارتقا یابد.
آیین افتتاح این بیمارستان با حضور استاندار کرمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.
ساخت بیمارستان تخصصی امام رضا (ع) 750 میلیارد ریال هزینه در برداشته که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.
500 میلیارد ریال بابت هزینه ساخت و 250 میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان 235 تختخوابی امام رضا (ع) سیرجان هزینه شده است.
این بیمارستان پنج طبقه در زمینی به مساحت17 هزار مترمربع ساخته شده است.
وزیر بهداشت شامگاه یکشنبه به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی در فرودگاه سیرجان مورد استقبال جمعی از مسئولان استان، فرماندار سیرجان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
وی در این سفر یک روزه ضمن بهره برداری از بیمارستان جایگزین بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مسائل و مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی می کند.
افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بافت، بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان رابر، بیمارستان 35 تختخوابی شهرستان کوهبنان، کلینیک ویژه، بخش اورژانس و بلوک های زایمانی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور کرمان، افتتاح استخر شنای پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و بازدید از بیمارستان در دست ساخت جایگزین سینا زرند از برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان است.
خبرنگار: ابوذر احمدی زاده ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7432/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.