به گزارش ایرنا همزمان با گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و در راستای توسعه و بهبود وضعیت خدمات بیمه ای و درمانی به 42 میلیون جمعیت زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی، هفت مرکز درمانی در هفت استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
معاون امور عمرانی استاندار کرمان و مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز در آیین افتتاح 2 بخش تشخیصی و درمانی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) حضور داشتند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان در این آیین گفت: 10 میلیارد تومان برای خرید دستگاه آنژیوگرافی و ام. آر. آی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان هزینه شده است.
امین فخر افزود: سال گذشته 220 میلیارد تومان در بخش درمان تامین اجتماعی استان کرمان هزینه شده است.
وی اظهار کرد: 280 میلیارد تومان نیز سال گذشته در حوزه درمان غیرمستقیم در استان کرمان هزینه شده است.
وی گفت: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در جنوبشرق کشور بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی است که از سال 84 مراحل احداث این بیمارستان آغاز شد و دهه فجر 93 به بهره برداری رسید.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان افزود: ظرفیت های تخصصی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از زمان بهره برداری تاکنون در حال راه اندازی و بهره برداری بخش های تخصصی است.
وی به افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: بخش جراحی قلب بیمارستان نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
فخر گفت: اقداماتی که در این استان طی مدت تصدی دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی انجام شده با قبل از آن قابل مقایسه نیست.
وی به اجرای طرح هایی مانند هتلینگ در برخی بیمارستان ها مانند بیمارستان سیرجان اشاره و تصریح کرد: در حوزه نرم افزای نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
یک میلیون و 400 هزار نفر در استان کرمان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
چند طرح حوزه بهداشت و درمان استان کرمان نیز امروز (دوشنبه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان های مختلف این استان به بهره برداری می رسد.
خبرنگاران: نجمه حسنی و کمیل بهشتیان ** انتشار: رسول محمدحسنی
3029/7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.