به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان حجت الاسلام سیدرضا فاطمی در نشست توجیهی کاروان اعزامی به کربلا افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای اجرای عمل امینانه به نیات واقفان خیراندیش، هر سال اقدام به اعزام زائر به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کشور عراق می کند.
وی بیان کرد: طی سه سال گذشته قریب به 125 زائر در قالب کاروان حرم حسینی به کربلا اعزام شدند که با توجه به اولویت های سازمانی اوقاف این تعداد زائر از میان اقشار کم درآمد و افراد مناطق محروم استان انتخاب می شوند.
حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه اعزام کاروان زیارتی زائران حرم حسینی هر سال توسط سازمان اوقاف صورت می گیرد گفت: امسال کاروان زیارتی کرمان تعداد 40 زائر از بین خانواده هیات امنا و خادمان اماکن متبرکه، خانواده شهدای مدافع حرم استان، جمعی از مربیان قرآنی و افراد معرفی شده از سوی دفاتر ائمه‌ جمعه استان انتخاب شدند.
وی با اشاره به اعتبارات تخصیص داه شده به این طرح افزود: همه هزینه های این طرح از محل نیات موقوفات مرتبط و منطبق استان تأمین می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان از اعزام کاروان زیارتی حرم رضوی در اوایل مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های اعزامی این طرح، بیش از 240 نفر برای زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) به مشهد اعزام خواهند شد.
دریافت: رسول محمدحسنی ** انتشار: بهنام احمدی
3028/5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.