عباس صادق زاده عصر پنجشنبه در بازدید از مرکز توانبخشی شهرستان جیرفت با حضور قائم مقام سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 50 درصد از واحدهای مسکن مددجویان بهزیستی پیشرفت 70 درصدی دارد که امیدواریم در سال جاری به خانواده های نیازمند تحت پوشش این نهاد تحویل داده شود.
وی با بیان اینکه 169 واحد از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی استان کرمان، روستایی و دیگر واحدها هم شهری است اظهار کرد: این استان در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان روستایی در کشور مقام اول را دارد.
وی تصریح کرد: خانواده 2 معلولی بدون مسکن در کرمان وجود ندارد و امیدواریم در آینده نیز تمام خانواده های چندمعلولی این استان دارای مسکن شوند.
جمعیت معلول مستمری بگیر استان کرمان هم اکنون هزار و 663 نفر است که 700 نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار و 963 نفر هم معلول هستند.
بهزیستی شهرستان جیرفت دارای چهار هزار و 453 مددجوی تحت پوشش و تعداد 78 مرکز خصوصی تحت نظارت است که ارائه خدمات در حوزه های مختلف بر عهده 41 پرسنل این نهاد است.
قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور برای افتتاح چند مرکز بهزیستی به مدت 2 روز به جنوب استان کرمان سفر کرده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.