به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان مرتضوی در این شهرستان گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 750 متر مربع با دستور تولیت فقید سعید، آیت الله واعظ طبسی و به کوشش سازمان موقوفات آستان قدس رضوی یزد و کرمان در رفسنجان احداث شد.
علی اسماعیلی ندیمی افزود: این مجموعه با اعتبار 20 میلیارد ریال توسط واقفان سید محمد و سید یحیی مرتضوی احداث شد و برای تجهیز آن نیز هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تأمین شده است.
وی خاطرنشان کرد: 22 نیرو و پرسنل نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مردم این خطه خدمت رسانی می کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: این مجموعه شامل بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی و غیره است که به جمعیتی بیش از 30 هزار نفر خدمات رسانی می کند.
امام جمعه رفسنجان نیز گفت: ارائه خدمات ارزشمند پزشکی در منطقه نوق با وجود چهار پزشک شایسته این مردم است و این خدمت نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی در این بخش از میهن است.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور گفت: مردم ایران 15 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره همراه امام بودند و در همه صحنه ها شرکت کردند و برای پیروزی این نظام از همه هستی خود گذشتند.
وی افزود: ملت ایران از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند تا حکومتی اسلامی بر جامعه حاکم شود و پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نیز مردم ایران دولت را حمایت کردند و با انتخاب شایسته خود، افرادی را برای مدیریت ها و اداره کشور برگزیدند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تصریح کرد: امید می رود که مردم در 29 اردیبهشت سال جاری حماسه سیاسی خلق کنند و انتخاب احسن را برای شوراها و ریاست جمهوری داشته باشیم.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.