به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه درجریان سفر یکروزه خود به شمال غرب استان کرمان در شهرستان انار با مهم خواندن انتخابات 29 اردیبهشت ماه افزود: انتخاب حق مردم است و مردم تعیین کننده سرنوشت شهرها و روستاها هستند.
رزم حسینی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را به لحاظ حساسیت کاری از مجلس فراتر دانست و افزود: اعضای شوراها از آنجا که منابع مالی در اختیار دارند باید متولیان امر دقت کنند تا افراد پاکدست در این شوراها عضو شوند.
وی همچنین نقش روحانیت و تریبون های ائمه جمعه را در ایجاد شور و نشاط مردمی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله انتخابات مهم تلقی کرد و تصریح کرد: روحانیون و امامان جمعه از تریبون ها پیرامون اهمیت ومزیت های یک انتخاب شایسته با مردم سخن بگویند تا انتخاب خوبی برگزار گردد.
وی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری انتخاباتی باشکوه و در خور شان مردم ایران اسلامی کشور هر چه بیشتر در مسیر توسعه قرار گیرد و شاهد آینده بسیار درخشانی برای فرزندان این سرزمین باشیم.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
در استان کرمان که به دیار کریمان شهرت دارد این روزها با نام نویسی افراد توانمند برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز راه اندازی ستادهای برخی از نامزدهای ریاست جمهوری ، فضای استان حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و می رود که بسان دوره های گذشته شاهد مشارکت حداکثری مردم در این دو رویداد سرنوشت ساز باشیم .
مرکز شهرستان انار در 210 کیلومتری شمال غرب کرمان است.
3028/5054 خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.