به گزارش ایرنا علی اسدی کرم روز پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه ششم شامل شهرستان های انار، شهربابک و رفسنجان افزود: گردشگری استان با سیاست های استاندار محترم وارد مرحله جدیدی شده است اما اگر هماهنگی بین مسئولان وجود نداشته باشد موفقیت به دست نمی آید.
وی فرایند صدور مجوزها را زمان بر دانست و گفت: سرمایه گذاران در شرایط فعلی مشکلاتی برای سرمایه گذاری در استان دارند که مسئولان باید برای صدور مجوز با آنها همکاری کنند.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران استان باید مانند آهن ربا سرمایه گذاران را جذب کنند و اگر سرمایه گذارانی به صحنه سرمایه گذاری استان ورود می کنند در صدور مجوزها همکاری لازم را به عمل آورند.
وی افزود: ورود گردشگر به شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک منوط به هماهنگی بین مجموعه و مسئولان استان است.
اسدی با اشاره به برخی مشکلات شهرک های صنعتی عنوان کرد: صدور مجوز برای واگذاری زمین ها انجام می شود اما کار به اتمام نمی رسد و باید اقداماتی انجام شود تا زمین در شهرک های صنعتی به افراد کم توان مالی واگذار شود.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک مجموعه و تولید و اشتغال از القاب این مجموعه است گفت: اگر تولید در سطح کشور و استان ایجاد شود قطعا بیکاری رفع خواهد شد.
این نشست با حضور استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه رفسنجان، انار و امین شهر و جمعی از مدیران استانی و منطقه در محل فرمانداری انار برگزار شد.
مرکز شهرستان انار در 210 کیلومتری شمال غرب کرمان است.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.