به گزارش ایرنا محمدعلی کریمی شامگاه چهارشنبه در همایش امتداد عقلانیت و امید در کرمان افزود: کرمان یکی از استان های کشور است که اصلاحات در درون آن ریشه عمیق دارد و چهره های فرهیخته، پاکدست و محترمی در آن فعالیت می کنند و زمانی که چهره این عزیزان را می بینم به خود می بالم که افتخار خدمت به این عزیزان را داشته و دارم.
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی و سایر شخصیت ها از افتخارات اصلاحات هستند گفت: امروز روحانی افتخار این جریان است و وقتی چهره های حامیان اصلاحات در کرمان را می بینم بیشتر یقین دارم که اصلاحات هیچ وقت نمی تواند مورد تخریب قرار بگیرد و همه ما پشت جریان اصلاح طلبی محکم ایستاده ایم.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان کرمان گفت: همه همت و تلاش ما این است که در عرصه انتخابات، همه کسانی که دل در گرو کرمان و کشور دارند، فضایی را رقم بزنیم که جزو افتخارات ملت ایران باشد.
وی با بیان اینکه امیدواریم در 29 اردیبهشت شاهد یک انتخابات پرشور و پرشکوه باشیم تصریح کرد: در این دوره انتخابات همه باید حضور داشته باشند و همه تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار خواهیم گرفت.
کریمی بیان کرد: رای امروز ما به یک نفر نیست بلکه رای به یک مسیر است و باید بدانیم که اگر از وسط راه برگردیم، چه اتفاقی خواهد افتاد.
وی گفت: بر همه دستانی که برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می کنند بوسه می زنیم.
وی عنوان کرد: وعده های روحانی محقق خواهد شد و با انتخاب مجدد وی شاهد تحقق یک اقتصاد پویا و پرقدرت خواهیم بود.
نخستین گردهمایی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با حضور غلامرضا انصاری قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و شماری از فعالان سیاسی در فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.