به گزارش ایرنا اصغر مکارم روز چهارشنبه در بازدید از روند ساخت بیمارستان 32تختخوابی شهرستان ریگان افزود: این طرح ها با همکاری استانداری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه در دست انجام است.
وی بیان کرد: 80 درصد اعتبارات این طرح ها تحقق یافته است و پیشرفت 60 درصدی دارند که تعدادی از آنها اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.
وی گفت: از 73 طرح عمرانی، 30 طرح اولویت دار با حضور مسئولان وزارت بهداشت در شرق استان به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم افزود: معین اقتصاد مقاومتی در شرق استان بیش از 40 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ریگان اختصاص داده که تاکنون 18 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: بیمارستان ریگان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مکارم گفت: کار مطالعاتی بیمارستان 32 تختخوابی نرماشیر نیز انجام شده و به زودی عملیات ساخت آن آغاز می شود.
وی افزود: بخش اطفال بیمارستان پاستور بم نیز که در حال تجهیز است به بهره برداری می رسد.
فرماندار ریگان هم گفت: به همت ستاد معین منطقه در زمینه اقتصاد مقاومتی ساخت یک واحد آموزشی توسط منطقه اقتصادی ارگ جدید بم در شهرستان ریگان آغاز خواهد شد.
امین باقری امروز در بازدید مسئول ستاد معین اقتصاد مقاومتی شرق استان از شهرستان ریگان اظهار کرد: با توجه به اینکه در مرکز شهرستان مدرسه کانکسی وجود دارد ساخت یک واحد آموزشی 6 کلاسه از ضروریات است.
وی گفت: به دلیل خاکی بودن معابر شهر ریگان و بروز ریزگردها و توفان های شدید شن ستاد معین منطقه نسبت به آسفالت معابر شهری در صورت اتمام جدول گذاری و تسطیح معابر قول مساعد داد.
شهرستان ریگان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در شرق استان تا کرمان 285کیلومتر فاصله دارد.
دانشگاه علوم پزشکی بم چهار شهرستان بم، ریگان، فهرج و نرماشیر را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار: رسول محمدحسنی
7442/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.