برخی از آنان در گفت و گو با ایرنا افزودند: حضور گسترده آحاد مردم در عرصه انتخابات فارغ از هر جناح و گروه در واقع جلوه اقتدار و همدلی مردم است که به عنوان یک سرمایه اجتماعی استمرار مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.
رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان کرمان گفت: هرچه میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد به همان نسبت بر اقتدار نظام اسلامی بیش از پیش افزوده خواهد شد.
محمدعلی کریمی که تجربه یکدوره استاندار و نماینده مجلس را در کارنامه خود دارد افزود: علاوه بر تاثیراتی که میزان آرای ماخوذه رییس جمهوری برگزیده در عرصه مناسبات جهانی و بین المللی دارد در داخل هم اثرگذاری و محبوبیتش موجبات رشد و تعالی جامعه را بدنبال خود داشت .
رییس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی در استان کرمان هم گفت : حضور گسترده مردم مهمترین اصل در انتخابات بوده و برای انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این اصل برای ما اولین شرط و هدف است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارد.
احمد علی مقدم افزود: از تمامی مردم می خواهیم که پای صندوق های رای حضور یافته و با تحقیق و بررسی به انتخاب اصلح رای بدهند.
رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان کرمان هم با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات افزود: تعیین سرنوشت کشور در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق خواهد افتاد زیرا مردم خط مشی کشور را در سطوح مختلف تعیین می کنند.
حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی اظهار کرد: با انتخابات تجدید روحیه ای در تمامی ابعاد نظام جمهوری اسلامی رخ خواهد داد و هرچه این فضا پرشورتر باشد و مردم عمیق تر انتخابات را ببینند تاثیر بیشتری در برنامه های کشور خواهد داشت.
سردار حسین فتاحی هم که به عنوان رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمان معرفی شده ،گفت : اقتدار موجود نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی ناشی از حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات بوده است .
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7420/3028 / 5054خبرنگاران: داود رجبی بهجت و حامد سالاری ** انتشار دهنده: بهنام احمدی*
irnakerman@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.