به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: سوم خرداد، جشن مردمی و سرمایه ملی است.
وی با تاکید بر اینکه اجتماع بزرگ رزمندگان کار بزرگ و خوبی است اظهار کرد: فتح خرمشهر را باید جشن گرفت و این جشن باید در فضای خوب برگزار شده و با زبان هنر درباره دوران دفاع مقدس، رشادت جوانان، اخلاص رزمندگان و سایر آموزه های این دوران به زیبایی سخن گفت.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز باید از درس های دوران دفاع مقدس درس بگیریم گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اراده آهنین داشت و نمونه اینگونه اراده ها را به خوبی می توان در دوران دفاع مقدس مشاهده کرد.
وی خاطرنشان کرد: در جنگ اراده آهنین داشتیم و برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز همه مردم و مسئولان باید به صحنه آمده و با اراده قوی خود آن را به بهترین شکل اجرایی کنند.
رزم حسینی افزود: هر کشور و ملتی روزهای درخشانی در تاریخ دارد و سوم خرداد یکی از روزهای تابناک جمهوری اسلامی است که وظیفه همه نسل ها و مردم است روز فتح خرمشهر را جشن گرفته و افتخارات مردم و رزمندگان را در این روز پاس بداریم.
وی با تاکید بر اینکه گفتنی های زیادی درباره سوم خرداد وجود دارد تاکید کرد: امام راحل به درستی فرمودند که 'خرمشهر را خدا آزاد کرد'.
استاندار کرمان گفت: مردم ایران و مسئولان باید قدر این روزها را دانسته و به خوبی و درستی این موارد را به نسل آینده منتقل کنیم.
وی ادامه داد: شبکه های مجازی یکی از بهترین ابزارهایی است که بدون هزینه در دسترس است و باید از آن به درستی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.
فرماندار کرمان نیز در این نشست بر کیفیت بخشی به خبرها تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت افرادی که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند برای خاطره گویی و سایر برنامه های فرهنگی بهره گرفته شود.
محمدعلی توحیدی افزود: در دیدار با خانواده شهدا نیز باید برنامه ریزی های لازم انجام شود تا همه مسئولان در این راستا اقدام کنند.
این نشست با حضور مسئولان ذیربط به منظور برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.