فضای مجازی به عنوان عرصه ای که ناگهان و به طور گسترده وارد زندگی انسان ها شد در برهه ها و بخش های مختلف به دلیل تاثیرگذاری فراوان، اثرات مثبت و ماندگار و گاهی نیز تخریب کننده ای را از خود به یادگار گذارده است.
اکنون در این برهه که کشور انتخاباتی از جنس مشارکت و حضور را پیش رو دارد، گروه ها و کانال هایی با شکل، ظواهر و اهداف مختلف سعی دارند، کاربران فضای مجازی را به حقانیت پست های منتشر شده در این کانال ها مجاب و همراه کنند.
در این میان طرفداران نامزدهای مختلف دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز در کرمان، کانال هایی را به منظور جذب حداکثری افراد به راه انداخته اند که در این کانال ها علاوه بر انتشار پست های تبلیغاتی بدون هرگونه چشم پوشی به انتشار پست هایی مبادرت می کنند که خلاف شأن و اخلاق اسلامی به تخریب نامزدهای رقیب می پردازند.
کانال و گروه هایی نیز ضمن اعلام انصراف داوطلبان، نامزد مورد نظر خود را معرفی و وی را از این طریق با جذب اعضا حمایت می کنند.
تب انتخابات در استان کرمان آنقدر بالاست که گروه های فرهنگی، هنری و ورزشی را نیز در آتش خود برافروخته است.
هر چند برخی کاربران فضای مجازی این خطه، گاهی کرامت را فراموش می کنند و با انتشار اخبار و روایات کذب، ناخواسته قصد تخریب چهره نامزدی را دارند.
طرفداران نامزدهای انتخابات شورای شهر نیز در استان کرمان تب و تابی وصف ناشدنی دارند که گواه بر عشق، علاقه و ارادت مردم این مرز و بوم به توسعه و پیشرفت میهن اسلامی است.
حالا قطار انتخابات در کرمان همانند سایر استان های کشور اسلامی مان می رود تا به سلامت به ایستگاه آخر برسد و همچون گذشته با حضور خود پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ترین نامزد، انگشت حیرت را به دهان ابرقدرت های شرق و غرب و دشمنان این مرزو بوم فرو برد.
** خبرنگار ایرنا در کرمان
**انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.