به گزارش ایرنا نادر ملایی روز دوشنبه در نشست کارگروه سلامت و بهداشت شهرستان جیرفت افزود: رعایت چهار مولفه مشارکت، حضور حداکثری مردم، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات از مواردی است که در اولویت این فصل انتخاباتی قرار دارند.
وی عنوان کرد: از آنجا ‌که انقلاب ما براساس مفاهیم اسلامی شکل ‌گرفته، رعایت اخلاق در سیاست و همه شئون کشورداری از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همواره رعایت اخلاق مورد تأکید بزرگان نظام است.
وی گفت: در سیره امام راحل و مقام معظم رهبری توصیه رعایت اخلاق به خصوص از سوی کارگزاران نظام مکرر مشاهده می‌شود بر همین مبنا یکی از شاخص ‌های اصلی کسانی که به‌ عنوان مسئول و کارگزار در این نظام برگزیده می‌شوند، اهتمام به مسائل اخلاقی است.
معاون فرماندار جیرفت افزود: همه ما در قبال تشویق مردم به مشارکت همگانی در انتخابات مسئول هستیم و باید مردم را به صورت قانونی و در چارچوب قانون به مشارکت در انتخابات تشویق کنیم.
وی با بیان اینکه رعایت قانون از اصول مهم اجرایی فرمانداری است تصریح کرد: فرمانداری جیرفت به عنوان مسئول اجرایی انتخابات در جهت برگزاری انتخابات سالم، قانونی و بی‌طرفانه به هیچ وجه از خطوط قرمز قانونی تخطی نمی‌کند.
ملایی گفت: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات در جریان برگزاری انتخابات کاملا بی‌طرف است و در چارچوب قانون و مقررات در راستای برگزاری انتخابات گام برمی‌دارد.
وی اظهار کرد: داوطلبان سعی کنند با رعایت اصول نظام، وحدت سیاسی را رقم بزنند و از این طریق باعث توسعه منطقه شوند چرا که وحدت و امنیت از شاخص های اصلی توسعه پایدار به شمار می رود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.