شاهپور کوهستانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون ورودی دوره‌ های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست ‌و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور در دانشگاه جیرفت برگزار می شود.
وی ادامه داد: بیش از چهار هزار و 260 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 117 داوطلب زن و 2 هزار و 143 داوطلب مرد هستند.
سرپرست دانشگاه جیرفت گفت: زمان پیش ‌بینی شده آزمون دوره‌ های کارشناسی ارشد سال 96 و همچنین دومین مرحله دوره بیست ‌و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه؛ هفتم و جمعه؛ هشتم اردیبهشت 96 در 17 حوزه امتحانی در دانشگاه جیرفت برگزار خواهد شد.
کوهستانی ادامه داد: این آزمون در 132 کد رشته امتحانی شامل چهار کد رشته امتحانی در تهران و 128 کد رشته امتحانی در شهرستان ها برای داوطلبان 6 گروه آموزشی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: پس از برگزاری آزمون فوق نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمام داوطلبان شرکت‌ کننده توسط سازمان سنجش آموزش کشور در دهه دوم خردادماه 96 از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از تلاش همه دستگاه های اجرایی شهرستان جیرفت برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون کارشناسی ارشد افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در جیرفت اندیشیده شده است.
دانشگاه جیرفت با زیربنایی حدود 200 هزار متر مربع در زمینی به وسعت 200 هکتار در کیلومتر هشت جاده جیرفت - بندرعباس واقع شده است.
در حال حاضر بیش از چهار هزار دانشجو در 34 رشته و گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در 26 گروه آموزشی و در پنج دانشکده ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه جیرفت مشغول به تحصیل هستند.
این دانشگاه جیرفت 75 عضو هیئت علمی دارد.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.