سهراب سالاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران ایست و بازرسی بهادرآباد دیروز حین کنترل خودروهای عبوری محور کهنوج - جیرفت به یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه مشکوک شدند و در بازرسی اولیه مشخص شد خودوری مشکوک دارای جاساز مواد مخدر است.
وی بیان کرد: در بازرسی دقیق خودرو 61 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه درون بار هنداونه جاساز شده بود، کشف و 2 متهم در این زمینه دستگیر شدند.
وی گفت: با صدور دستورات قضایی و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج)، قرارگاه شهید میثم، یگان تکاوری امام جواد (ع) و برادران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبارجنوب شاهد موفقیت های چشمگیری در حوزه امنیتی و قضایی این شهرستان بوده ایم.
دادستان رودبار جنوب افزود: سال گذشته در زمینه سرقت مسلحانه 40 درصد کاهش و 9 درصد در زمینه قتل مسلحانه نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم که این نشان از همدلی و همکاری مجموعه شورای تامین شهرستان بوده است.
وی اظهار کرد: یکی از راه های افزایش ضریب امنیت در شهرستان رودبارجنوب استفاده از معتمدین محلی بوده که در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده است.
وی گفت: معتمدین محلی با مشارکت خوبی که با دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی داشته اند، سبب افزایش امنیت شهرستان رودبارجنوب شده اند.
سالاری بیان کرد: بسیاری از مسائل و نابهنجاری های شهرستان رودبارجنوب ریشه در مسائل فرهنگی و مذهبی دارد.
وی ادامه داد: خانواده ها با تقویت مسائل مذهبی خود و جامعه را از آسیب ها محافظت کنند.
مرکز شهرستان رودبارجنوب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.