به گزارش ایرنا حسین اسحاقی شامگاه شنبه در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در سال جدید ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رایزنی با بنیاد مستضعفان در زمینه برگزاری نمایشگاه مد و لباس محلی در راستایی تحقق اهداف نامگذاری سال جاری در قلعه گنج به عنوان شهر اقتصاد مقاومتی انجام شده است.
وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان از برگزاری این طرح حمایت کرد و مکاتبات اداری آن در حال انجام است.
وی بیان کرد: طرح نمایشگاه مد و لباس محلی شهرستان قلعه گنج با حمایت دولت تدبیر و امید و مشارکت بنیاد مستضعفان در راستای تحقق شعار سال در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی طی سال جاری برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: دبیر اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان طی حکمی معرفی شد تا در زمینه تحقق اهداف این نامگذاری با برنامه ریزی و شتاب بیشتری حرکت کنیم.
وی افزود: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از عملکرد های مهم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال جاری بوده است.
وی بیان کرد: پیوست فرهنگی در همه امور اقتصادی با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و استاندار کرمان در زمینه مسائل فرهنگی، برنامه ریزی شده است.
اسحاقی بیان کرد: 9 مجتمع دیجیتال در جنوب استان کرمان فعال است که با حمایت های دولت در راستای تحقق شعار سال به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی ادامه داد: این مجتمع ها با واگذاری به بخش خصوصی تاکنون برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که این عدد تا 25 نفر افزایش می یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان به برگزاری نخستین نشست شورای پژوهشی این اداره کل در سال جاری اشاره کرد و افزود: از ظرفیت این شورا برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی این منطقه و کمک به مسائل شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان استفاده می کنیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.