به گزارش ایرنا مجید فصیحی هرندی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: این جشنواره 13 تا 15 اردیبهشت امسال برگزار می شود و 172 اثر قرآنی به دبیرخانه جشنواره ارسال و با داوری 48 اثر پذیرفته شد.
وی گفت: دانشجویان دانشگاه های دولتی استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در رشته های قرائت و ترتیل و حفظ 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن مسابقه خواهند داد و برگزیدگان به مسابقات کشوری که در آینده نزدیک در استان گلستان برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
وی تصریح کرد: در این جشنواره داور بین المللی سید جواد حسینی در بخش صوت حضور دارد و دیگر داوران در بخش آقایان اساتید ملک شاهی، اخوان و سلطاتی نژاد حضور پیدا می کنند.
معاون دانشگاه ولیعصر (عج) افزود: داوران بین المللی بانوان نیز خانم ها سلطانی نژاد، ملکوتیان، فیروززاده، انجم شعاع و عبدلی هستند و مسابقات به طور مجزا بخش آقایان در تالار خیام و خانم ها در سالن فنی مهندسی برگزار خواهد شد.
وی گفت: معاونت فرهنگی این دانشگاه نیازمند فضاهایی برای برگزاری نمایشگاه دائمی، کارگاهی برای انجام فعالیت های انجمن های اسلامی و فضای مناسب برای برنامه های فرهنگی کانون هاست.
فصیحی هرندی بیان کرد: این معاونت فرهنگی دارای 20 کانون فرهنگی، 30 انجمن اسلامی و 3 تشکل سیاسی است.
سی و یکمین جشنواره دانشجویی قرآن کریم سال گذشته در استان بوشهر برگزار شد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.