محمد باژیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقدامات قانونی در مورد رسیدگی به تخلف معلم یکی از مدارس شهرستان رودبار جنوب در پی تنبیه بدنی یک دانش آموز، انجام شده و رصد این موضوع به طور ویژه در دستور کار استاندرای کرمان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: اقدامات و تصمیمات اخذ شده برای برخورد و همچنین پیشگیری از تکرار این موارد به طور حتم به اطلاع عموم خواهد رسید.
وی ادامه داد: معلم خاطی نیز به هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شده تا طبق ضوابط اقدام شود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان همچنین از احضار معلم خاطی توسط دادستان شهرستان رودبار جنوب نیز خبر داد.
وی با بیان اینکه علت این اتفاقات باید بررسی شود تصریح کرد: تنبیه بدنی به آموزش دانش آموزان منجر نمی شود و روش های انسانی و عاطفی در راستای امر تعلیم و تربیت بسیار موثرتر است.
وی گفت: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز بر رافت و برخورد اسلامی با دانش آموزان تاکید دارد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نیز شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از استعفای رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب در پی تنبیه بدنی یک دانش آموز در یکی از مدارس این شهرستان خبر داده بود.
یکی از دانش آموزان دوره دوم دبستان در روستای ریگ بحرین از توابع شهرستان رودیار جنوب توسط معلم خود مورد تنبیه قرار گرفت که کلیپی از تنبیه بدنی این دانش آموز نیز در فضای مجازی منتشر شده است.
مرکز شهرستان رودبار جنوب در 330 کیلومتری جنوب کرمان است.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.