به گزارش ایرنا سید مهدی طبیب زاده روز سه شنبه در نشست خبری با موضوع آگاهی بخشی در مورد نهاد داوری (باب هفت قانون آئین دادرسی مدنی) و انعقاد تفاهم نامه کاری افزود: مقدمات لازم برای ایجاد نهاد داوری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تامین شده است.
وی از حمایت جدی دستگاه قضایی از فعالان اقتصادی در استان کرمان تقدیر کرد و گفت: ضروری ترین مسئله کشور، موضوع اقتصاد است و این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' افزود: موضوع بیکاری و اشغال از دغدغه های مهم افراد جامعه است و این امر جز با تولید، سرمایه گذاری و ایجاد زمینه راحت در فضای کسب و کار محقق نمی شود.
طبیب زاده تاکید کرد: برای ایستادن در برابر غول های اقتصادی باید پشتوانه قوی داشته باشیم و هر مانعی که در این مسیر مانع ایجاد می کند باید هزینه آن را نیز بپردازد.
وی تاکید کرد: این احساس به وجود آمده است که یک نهاد قوی قضایی حامی فعالیت های قانونی اقتصادی است.
وی با تاکید بر اینکه از مبارزه با فساد اداری دفاع می کنیم گفت: از شفافیت اقتصادی نیز استقبال می کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه با برخورد جدی و قاطع با متخلفان، مخالف نیستیم افزود: نحوه انعکاس این مطالب باید به گونه ای باشد که مشکلات و تاثیرات منفی را به دنبال نداشته باشد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.