به گزارش خبرگزاری تسنیم از بم، سرهنگ محمدرضا فداء در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و هوشیاری ظرف 72ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم محموله سنگین مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور مقام قضایی 15 نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه هر 15متهم اهل زاهدان هستند، گفت: قاچاقچیان با جاسازی ماهرانه‌ای قصد انتقال مواد مخدر را از استان سیستان و بلوچستان به کرمان و مرکز کشورداشتند.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی باند مذکور در شهرستان بم مورد ضربه قرار گرفت.

فداء با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه تریلر کشنده و یک دستگاه خودروی سواری و یک وانت از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است خاطرنشان کرد:  صبح امروز نیز مقدار 101 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .

وی از جمع‌آوری 85 معتاد متجاهر در شهرستان بم خبر داد و افزود: تاکنون 85معتاد متجاهر در سطح شهرستان جمع‌آوری و به کمپ‌های 15و 16 کرمان و بم معرفی شد که همین امر باعث شده که بسیاری از جرایم کم شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با تشکر از همکاران ماموران انتظامی و نظامی سطح شهرستان تصریح کرد: همچنان این پیگیری‌ها و مبارزه با خورده فروشان و سوداگران مرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618624
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.