به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرند، احمد محمدی امروز در حاشیه بازدید از مراحل آماده‌سازی شهربازی زرند اظهار داشت: ساماندهی این مجموعه در راستای ایجاد فضاهای مفرح برای استفاده عموم به ویژه کودکان و نوجوانان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و تابستان و حضور شهروندان به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود در پارک‌ها هر چه سریعتر شهربازی برای استفاده کودکان ایمن‌سازی و راه‌اندازی می‌شود.

شهردار زرند از استقرار گروه فنی، مهندسی و همچنین نصب لوازم و تجهیزات شهربازی از 27 فروردین‌ماه جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه ساختار فیزیکی شهربازی بدون نقص و مشکل است و فقط کار ساماندهی و استاندارد سازی تجهیزات در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: سعی داریم شهربازی زرند را در 2 فاز به بهره‌برداری کامل برسانیم که در فاز نخست ساخت وسایل و تجهیزات و در فاز دوم بهره‌برداری از استخر و مجموعه آبی این مجموعه است.

محمدی تصریح کرد: متاسفانه دریاچه این مجموعه در چند سال گذشته دچار تخریب و شکستگی شده و ما سعی داریم با استفاده از بهترین عایق‌های محافظتی این مجموعه را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بازدید از مجموعه از راه‌اندازی شهربازی برای استفاده شهروندان ظرف مدت 15 روز آینده خبر داد و گفت: برای تابستان امسال شهربازی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617009
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.