به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی امروز در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصادی استان و کارگروه اشتغال که با حضور وزرای کار و ارتباطات در کرمان برگزار شد اظهار داشت: برای اجرای سرمایه‌گذاری در استان  افزایش تولید و اشتغال پیش‌نیازهایی لازم است.

وی با اشاره به اینکه عقلانیت سیاسی مهم ترین پیش‌نیاز است که در استان کرمان ایجاد شده است گفت: در استان کرمان محور توسعه و ولایت حاکم است.

استاندار کرمان با بیان اینکه همه فعالان سیاسی در استان کرمان بر محور ولایت و توسعه حرکت می‌کنند افزود: مثلث توسعه اقتصادی بر همین اساس به وجود آمد و دست‌آوردهای خوبی داشت.

وی با بیان اینکه سبک اداره استان کرمان یک سبک جدید مدیریتی است که موفق هم بوده تصریح کرد: در این سبک مدیریتی از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده شده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه امروز 21 موسسه غیردولتی مدیریت توسعه را در استان بر عهده گرفتند گفت: استان کرمان بر این باور است که سرمایه‌گذار مجاهد اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات و تشکیلات استان کرمان در جهت تقویت سرمایه‌گذاران به کار گرفته شده است افزود: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمان از 27 شرکت به 46 شرکت رسیده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615219
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.