به گزارش خبرگزاری تسنیم از بردسیر، محمود واعظی امروز عصر در جلسه شورای اداری شهرستان بردسیر با اشاره به اینکه دولت روحانی دولتی جناحی و گروهی نیست و بر اساس حزبی و گروهی به وجود نیامده که مجبور باشد برای آنها کار کند، اظهار داشت: ‌مردم به دلیل مشی اعتدال به این دولت رأی دادند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت تلاش کرده در سه سال و نیم گذشته به وعده‌های خود عمل کند، افزود: برخی رسانه‌ها و گروه‌ها ‌دولت را تحت فشار قرار دادند، البته ما از انتقاد دلسوزانه و صادقانه استقبال می‌کنیم.

واعظی با بیان اینکه کشوری بزرگ داریم که با یک گروه و جناح قابل اداره نیست، خاطرنشان کرد: برای اداره کشور نیازمند حضور همه گروه‌ها و جناح‌ها هستیم و باید اخلاق در جامعه حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه ثبات و آرامشی که در جامعه به وجود آمده باعث شد سرمایه‌گذاران به داخل کشور ورود پیدا کنند، افزود: مسائل خارجی را یکی پس از دیگری حل کردیم و با کشورهای دنیا دعوا نداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امروز توانستیم به نوعی مشکل اقتصادی را حل کنیم و شکوفایی اقتصادی در حال جوانه زدن است، تصریح کرد: تورم در کشور تک‌رقمی شده و به دنبال آن بودیم که رشد اقتصادی مثبت شود که خوشبختانه امروز مثبت شده است.

واعظی با بیان اینکه دولت از روز اول نگاهش به فقرا و محرومین بوده است، بیان کرد: آنچه که زمین مانده بود منشور حقوق شهروندی بود که دولت توانست آن را احیا کند و از خودش شروع کرد.

وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان بردسیر گفت: موضوع خسارت سیل به مردم را در هیئت دولت پیگیری می‌کنیم. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تصادفی نیست که در بین استانها استان کرمان رتبه یک اقتصاد مقاومتی را کسب کرده است، افزود: این موفقیت نتیجه وحدت و همدلی در استان بوده که استاندار کرمان خط و مشی دولت اعتدال را دنبال کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615152
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.