به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمود واعظی در بدو ورود به شهر کرمان در دیدار با آیت‌الله سید‌یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: مردم باید آگاه باشند و با بصیرت کامل اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند چرا که هر روز شاهد شایعات و اخبار کذبی هستیم که سعی در تخریب جناح، گروه یا افراد خاص دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گزارش استاندار کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی دوشنبه گذشته در تهران که به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، 15 تن از وزرا و همه استانداران کشور برگزار شد خاطرنشان کرد: استاندار کرمان عملکرد خوب و موفقی داشته و در جایگاه نخست کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تفکرات موجود در جامعه در هیچ زمانی یکدست نبوده و همه با یک تفکر موافق نیستند گفت: انتخابات مجلس شورای‌اسلامی در سال 94 نمود تفکر اکثریت مردم استان کرمان است.

واعظی با تاکید بر اینکه اکثریت جامعه به دنبال اعتدال هستند افزود: تعداد کمی از افراد تندرو نیز در جامعه وجود دارند که به دنبال افراط و تفریط هستند.

وی با بیان اینکه در مقایسه با چهار سال قبل شرایط خوبی داریم داریم خاطر نشان کرد: اگر بگوییم که مردم هیچ مشکلی ندارند یعنی در جامعه نیستیم و مردم را نمی‌شناسیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و بیکاری انباشته شده در جامعه گفت: تلاش‌های زیادی در حوزه رفع بیکاری انجام شده و با وجود آمار بالای ایجاد اشتغال پایدار در کشور باز هم معضل بیکاری مشکل اول جامعه است.

وی با اشاره به وجود آرامش امروز جامعه گفت: خوشبختانه اثرات تحریم و مشکلات ارتباط با خارج را امروز نداریم.

واعظی با تاکید بر وجود امنیت، همدلی و وحدت در استان کرمان گفت: در سایه همدلی امروز 25 هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر وجود مشکلات فرهنگی در جامعه گفت: فرهنگ خود به خود در جامعه ساخته نمی‌شود و باید برای ایجاد فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته در نهایت 9 هزار شغل ایجاد شد تصریح کرد: تنها در سال قبل 700 هزار شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614740
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.