به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، یحیی کمالی‌پور امروز عصر در نشست ستاد بحران شهرستان جیرفت اظهار‌ داشت: هرچه که تلاش می‌کنیم اما با آرمان‌های خود فاصله داریم و باید برای رسیدن به آرمان‌های اصلی نظام بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه در مقایسه با دیگران ما عقب ماندگی‌ها و بحران‌های زیادی داریم و باید برای این بحران‌ها تلاش کنیم افزود: در جلسه با مدیریت منابع آب کشور تا 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری تیم وزارت نیرو برای تعیین و تکلیف و ساماندهی رودخانه هلیل و رودخانه ‌شور به این منطقه سفر می‌کنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با فکر باید بحران را مدیریت کنیم، خاطر‌نشان کرد: تنها با حضور در صحنه، بحران مدیریت نمی‌شود بلکه باید آن را عملی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: از وزیر راه مجوز 400 کیلومتر آسفالت گرفته شده است که کارهای آن در حال پیگیری است.

کمالی‌پور با بیان اینکه وضعیت زندان جیرفت بسیار اسفناک است خاطر‌نشان کرد: باید در دیدار با مسئول زندان‌های کشور مقدمات خروج زندان جیرفت از شهر را رقم بزنیم.

وی با اشاره به حوزه راه‌های روستایی گفت: جیرفت و عنبرآباد هزار و 200 کیلومتر راه روستایی فاقد آسفالت و فاقد دسترسی دارد.

 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بتوانیم سالی 100 کیلومتر از این راه‌های فاقد آسفالت را راه‌اندازی کنیم مشکل بزرگی از منطقه حل می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در هفته آینده مدیر کل تقسیمات کشوری برای بررسی مشکلات مردم به این منطقه سفر می‌کند.

کمالی‌پور بیان اینکه خط ریلی نیز به‌زودی تجهیز کارگاه می‌شود، افزود: خط تغذیه و خط انتقال نیز در آخر هفته جاری تجهیز کارگاه می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تا نیمه اول اردیبهشت‌‌ماه کلنگ ریل به سمت بم زده می‌شود.

کمالی‌پور تصریح کرد: همچنین کلنگ گاز نیز از جیرفت به سمت کهنوج تا یک ماه آینده زده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس مدارس نوسازی نیز برای بررسی مشکلات جیرفت و عنبرآباد به این منطقه دعوت شده و قول مساعد داده که به‌زودی در این منطقه حضور پیدا کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وحدت و همدلی تلاش کنیم که گرفتاریها را برطرف کنیم، بیان کرد: امیدواریم که سال 96 سال توسعه و رونق برای جیرفت و عنبرآباد باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614338
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.