به گزارش ایرنا ناخدایکم مجید توسلی روز دوشنبه در آیین نکوداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی که در مسجد جامع رفسنجان برگزار شد افزود: بهترین لحظه زندگی این شهید وقتی بود که تیر به بدنش اصابت کرد و عشق به شهادت نیز امروز در همه ما شعله ور است.
وی بیان کرد: دشمنان مستکبر ما کمر بر نابودی نظام اسلامی بسته بودند و با همه توان خود به مقابله آمدند ولی با وجود صیاد شیرازی ها شکست خوردند و با غیرت و قدرت بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان و همه ملت ایران به پیروزی رسیدیم و شهیدان مدال افتخار ملت ایران در برابر نگاه جهانیان هستند.
وی تبعیت از رهبری و انسجام و وحدت را رمز موفقیت ملت ایران در همه عرصه های جهانی عنوان کرد و گفت: هیچگاه مقابل دشمن عقب نمی نشینیم و این اقتدار ما در گرو مقابله با استکبار بوده و خواهد بود.
امام جمعه سیرجان هم در این آیین شهید صیاد شیرازی ها را الگوی روحیه شهادت طلبی جوانان ملت ایران دانست و گفت: فرهنگ شهادت در این کشور نهادینه شده و آمریکا از این روحیه می ترسد و شکست خورده است و نمی تواند جایگاهی داشته باشد.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: ترس دشمن از آمادگی ماست و هرچه این آمادگی بیشتر باشد، دشمن ضعیف تر خواهد شد و جایگاه امروز ما در جهان اقتدار و عظمت است و دشمن مستکبر به این امر مطلع و معترف است.
وی نیروهای نظامی و انتظامی را پیرو راه شهید صیاد شیرازی خواند و اظهار کرد: سلاحی برنده تر از خون شهدا و ایمان برای نابودی دشمن نیست و این را ه باید همیشه برای بقای اسلام باشد.
21 فروردین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی به دست منافقان کوردل در سال 1378 است.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار: رسول محمدحسنی
7435/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.