به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمید ذکاء‌اسدی امروز عصر در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار‌داشت: 17 هزار و 390 نفر در استان کرمان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد کرسی‌های استان برای شوراها در مجموع 8 هزار و 913 نفر است گفت: تعداد دو هزار و 216 نفر برای شوراهای شهری ثبت‌نام کردند که در این قسمت 377 کرسی لازم است.

معاون سیاسی استاندار کرمان خاطر‌نشان کرد: برای شوراهای روستایی نیز 8 هزار و 536 کرسی وجود دارد که 15 هزار و 174 نفر ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام کنندگان هزار و 885 نفر زن و 15 هزار و 505 نفر مرد هستند گفت: تاکنون 246 نفر از داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای استان کرمان انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه در مرحله بررسی صلاحیت ثبت‌نام کنندگان توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت در استان هستیم افزود: پس از بررسی صلاحیت‌ها، اعلام نتایج توسط بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها در هر منطقه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات در تاریخ 29 اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: پیش از نام‌نویسی از کاندیداها، مقدمات لازم در حوزه امنیتی و پشتیبانی برای برگزار یانتخاباتی سالم در استان انجام شده است.

ذکاء‌اسدی با تاکید بر ایجاد امید در جامعه برای حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: داشته‌ها و دارایی‌های استان به‌گونه‌ای بوده که می‌شود به ان افتخار کرد و مدیران باید بر این اساس مردم را تشویق کنند.

وی با بیان اینکه کرمان جزو سه استان برتر کشور در حوزه امنیت است افزود: در آخرین مورد امنیتی در استان، چهار دختر کم سن و سال که به اتفاق خانواده خود برای تفریح در کویر رفته بودند و گم شدند در کمتر از 24 ساعت پیدا و تحویل خانواده شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610988
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.