حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: متاسفانه مسئولان استان بر این باوردند که اگر مشکلی هست باید آن را کتمان کنند و از بیان آن واهمه دارند.

وی با اشاره به اینکه مدیران کل و شهرستانی جرات صحبت کردن با مسئولان ارشد استان را ندارند گفت: علت اصلی این است که مدیران بر اساس رابطه سر کار آمدند و تخصص و ضابطه در انتخاب آنها نقشی نداشته است.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خفه نگه داشتن مشکلات در استان، ضایع کردن حق مردم است افزود: تنها راه نجات استان در گرو اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع مشکلات است.

وی با تاکید بر اینکه ما بلد نیستیم و قصد هم نداریم که از کاه، کوه بسازیم خاطر‌نشان کرد: مسئولان حداقل واقعیت‌ها را بیان کنند تا در صدر کشور متوجه بشوند که مردم شرق استان با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

نیکزادی‌پناه با بیان اینکه رسانه‌ها باید فرصت‌سوزی و بی‌توجهی مسئولان را منعکس کنند گفت: عمده این مسئولان که پاسخگو نیستند و از بیان مشکلات هم ترس دارند افرادی هستند که خدمات دولت در این چند سال را هم ضایع کردند.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید عملکرد مسئولان استان در سال 95 را مطالبه‌گری کنند، افزود: این حق مردم است که بدانند دولت در سال 95 در شرق استان چه خدماتی را به مردم داده است.

وی با بیان اینکه توزیع منابع در کشور عادلانه نیست تصریح کرد: منابع در کشور بر اساس رابطه توزیع می‌شود و می‌بینیم که در یک منطقه منابع بیشتر توزیع می‌شود و در سایر مناطق بی‌توجهی می‌شود.

نیکزادی‌پناه با اشاره به اینکه مسئولان استانی هم از مطرح کردن مشکلات مردم ناراحت می‌شوند گفت: مسئولان باید قبول کنند که منطقه بم در پهنه جغرافیایی استان کرمان قرار دارد و مردم در این منطقه در حال زندگی کردن هستند.

وی با بیان اینکه زلزله بمT آرامش را از مردم گرفته است و باعث شده مردم روحیه مطالبه‌گری نداشته باشند افزود: دولت در بحث ریزگردها تمام توان خود را در جنوب کشور گذاشته در حالی که امروز ریزگردها در شرق استان کرمان، جزئی از زندگی مردم شده است و مردم با بسیاری از مشکلات روبرو هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609485
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.