به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز آیین اعتکاف در سراسر کشور برگزار می شود.
وی بیان کرد: اعتکاف خودسازی و بالابردن معنویت انسان است لذا همه را به این آیین دعوت می کنم.
وی همچنین به 20 فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا جبهه باطل و متضاد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است لذا این کشور قابل اعتماد نیست و اعتماد به دشمن خطاست.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: جبهه حق و باطل همواره در تاریخ بشریت وجود داشته و امروز آمریکا جبهه باطل است.
وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی چهره واقعی آمریکا را برای مردم خوب ترسیم کردند تا همه ماهیت واقعی این کشور را بشناسند.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا با ایجاد دین اسلام مد نظر خود در کشورهای عربی دنبال تغییر و از بین بردن این دین است و اسلام واقعی در کشور ایران است و اسلام کشورهای عربی، اسلام آمریکایی می باشد.
حجت الاسلام کرمی پور گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایمان و سلاح قوی تر از گذشته در مقابل جبهه باطل آمریکا و استکبار ایستادگی می کند لذا مذاکره با آمریکا خفت و خواری است.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هدف از مذاکرات باز کردن پیچ و مهره صنعت هسته ای کشور است لذا در این زمینه باید هوشیار باشیم.
وی افزود: مذاکره با آمریکا سبب از دست دادن قدرت و اعتماد به نفس واقعی کشور است لذا با تحقق اقتصاد مقاومتی مشکلات را برطرف کنیم.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی برای برطرف کردن مشکلات کشور نه اینکه برای رفع مشکلات داخلی به کشورهای خارجی چشم امید داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های مدیر نمونه از دید حضرت علی (ع) در نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: توجه به نماز، معاد، ساده زیستی، شجاعت و مقابله با مظاهر فساد از ویژگی های مدیر اصلح است.
حجت الاسلام کرمی پور به 18 فروردین روز سلامت اشاره کرد و افزود: سلامتی جامعه مساله مهمی است که دشمن دنبال به مخاطره انداختن این مهم است لذا با رعایت نکات بهداشتی مراقبت سلامت خود و جامعه باشیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.