به گزارش روز یکشنبه اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان محمدرضا محمدرضاخانی افزود: توسعه‌ فضای سبز شاخص مهمی در بسته های مدیریت شهری است.
وی بیان کرد: در همین زمینه بوستان ریحانه به عنوان دومین بوستان بانوان در شهر کرمان با مساحت بالغ بر 40 هزار مترمربع تکمیل و افتتاح شد.
معاون شهردار کرمان از طراحی و اجرای بوستان ایثار، بوستان حاشیه‌ای کوثر، بوستان رادیو، بوستان های هزار، گل ها، پدر، طبیعت، آرامش، جبلیه، مالیات و داوودی، شهرک الغدیر، بوستان شهدای غواص و بوستان یاس سفید خبر داد.
وی گفت: همچنین با پروژه اکوپارک، اجرا و تکمیل کمربند شهر کرمان، کاشت گل‌های فصلی و دائمی و بسیاری از فضاهای سبز محله ای دیگر، سرانه فضای سبز شهر افزایش یافته است.
محمدرضاخانی با اشاره به اجرای طرح تصفیه فاضلاب برای آبیاری فضای سبز پارک مسافر افزود: در شرایط کم آبی، این اقدام که نخستین بار در کرمان انجام شده می‌تواند در کاهش مصرف آب تأثیر به سزایی داشته باشد.
شهردار منطقه چهار شهر کرمان هم از افتتاح پارک طبیعت در روز چهاردهم فروردین ماه جاری خبر داد.
علی نیک طبع با اشاره به اینکه این پارک در بلوار امام صادق (ع) جنب مجموعه گل و گیاه شهرداری واقع شده است گفت: این پارک به وسعت تقریبی 40 هزار مترمربع و به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین مسافران به بهره برداری می رسد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ محیط زیست افزود: توجه به محیط زیست به عنوان میراثی برای نسل های آینده، امری مهم و ضروری است.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.