سرهنگ ماشاءالله ملایی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 18 امروز در پی تماس تلفنی به پلیس 110 این شهرستان گزارش یک نزاع منجر به قتل اعلام شد و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: ماموران با ورود به صحنه جرم 2 نفر که قصد فرار داشتند را دستگیر کردند و یکی از این افراد قاتل و دیگری ضارب بود که تحویل مقامات قضایی شدند.
وی بیان کرد: پس از بررسی حادثه مشخص شد در پی اختلافات ملکی چهار نفر در روستای سولان دلفارد با هم درگیر می شوند که در این درگیری یک نفر با ضربه چاقو زخمی شده و یک نفر هم به قتل می رسد.
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت برای مداوا اعزام شد و با وجود جراحت چاقو، سالم است.
وی افزود: دو نفر در این درگیری توسط ماموران انتظامی شهرستان جیرفت دستگیر شدند که یک نفر قاتل و دیگری ضاربی است که منجر به جرح شده است.
سرهنگ ملایی خاطرنشان کرد: این دومین نزاع منجر به فوت طی چند روز گذشته بوده که در بررسی های انجام شده علت این قتل ها عدم کنترل خشم و عصبانیت لحظه ای بوده است.
وی اظهار کرد: کنترل خشم در مناسبات اجتماعی باید جزء مهارتهای زندگی شناخته و آموزش های لازم داده شود تا شاهد این حوادث در جامعه نباشیم.
وی گفت: دستگاه‌های قضایی و انتظامی برخورد با اخلالگران نظم و امنیت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده اند لذا متولیان فرهنگ و خانواده ها نیز در این زمینه فعالیت جدی کنند تا شاهد این حوادث نباشیم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.