معاون استاندار کرمان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ٢ میلیون نفر مهمان وارد حوزه استان شوند و عبور کنند.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم سیف الهی در همایش روسای شعب هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک رویکرد اجتماعی دارد که مهمتر از جنبه امدادی آن است، افزود: این جمعیت در قالب یک مجموعه مردمی جایگاه بسیار بالایی به ویژه در کشور ما دارد، چراکه کمتر نهادهایی در کشور داریم که مستقیم زیر نظر ولایت فقیه باشد و مشروعیت این جمعیت به حوزه شخص مقام معظم رهبری متصل است یعنی هم مردم را و هم اصل ولایت را دارد.

وی با اظهار به اینکه چشمان مردم و امید آنها به جوانان و افرادی است که لباس های هلال احمر را پوشیده اند ادامه داد: وقتی آنها برای کمک به افراد نیازمند می رسند، نور امید در دل های آنها روشن می شود که کمتر کسی چنین جایگاهی را پیدا می کند.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه نهایت تدبیر و خلاقیت در جمعیت هلال احمر قابل مشاهده است، چرا که حین وقوع حادثه و رخداد همین تدبیر می تواند بسیاری از مشکلات را حل کرده و جلوی بسیاری از معضلات دیگر را بگیرد اضافه کرد: اعضای این جمعیت انصافا در برف و یخبندان دلسوزانه و ایثارگرانه زحمت می کشند و شاید اگره ذره ای سهل انگاری می شد تلفات و خسارتی برای استان و کشور ایجاد می شد که قابل جبران نبود اما آنها با تمام همت خود ابعاد حادثه را کاهش دادند.

وی افزود: اخیرا در شهربابک در نقطه ای ٤٠٠ میلی متر بارش داشتیم و در دهبکری نیز ٣٤٠ میلی متر بارندگی را شاهد بودیم که از دهه ٧٠ شاهد چنین اتفاقی نبودیم و یکی از گروه هایی که بیشترین همت را به کار بردند و سعی کردند از خسارات مردم بکاهند جمعیت هلال احمر در استان بود.

سیف الهی با بیان اینکه تعطیلات عید نوروز پیش روی ما است و پیش بینی می کنیم ٢ میلیون نفر میهمان چه کسانی که وارد حوزه استان می شوند و عبور می کنند و چه کسانی که اینجا می مانند را داشته باشیم گفت: ضروری است از این جهت آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به بحث انتخابات پیشِ رو نیز اشاره و اظهار کرد: در بحث انتخابات ما اعتقاد داریم باید در خط ولایت و توسعه کشور کار کنیم و باید تلاش کنیم انتخابات پرشوری برگزار شود و باید بدانیم که رای و تصمیم مردم حق الناس است.

معاون استاندار کرمان با بیان اینکه علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها نیز حائز اهمیت است تصریح کرد: حضور مردم در این صحنه و تشویق کسانی که توانمند هستند وظیفه ما است البته بدون اینکه به فرد اشاره کنیم باید مصداق ها را هدایت و حمایت کنیم.

وی افزود: باید در ٢ هزار و ٨٦ روستا، شورای روستایی و در ٧١ شهر نیز بایستی شورای شهر تشکیل شود، ما می توانیم جهت حضور افراد توانمند و سالم و کسانی که دلشان برای استان خود می سوزد و می توانند شوراهای قوی را تشکیل دهند تلاش و آنها را تشویق به ورود به حوزه ها کنیم.

سیف الهی در پایان ورود جناحی به انتخابات را سمی مهلک دانست و خاطرنشان کرد: افراد جناحی آخرت خود را معامله می کنند که ارزشی نخواهد داشت.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.