سرهنگ ماشاءالله ملایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تماس تلفنی فردی با 110 گزارش ربوده شدن خودروی خود را در محور بم - جیرفت توسط 2 سارق مسلح و شلیک تیر توسط سارقان به پای خود برای مقاومت نکردن در برابر آنها اعلام کرد.
وی گفت: بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند و راننده مجروح به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت برای مداوا انتقال داده شد.
وی اظهار کرد: مشخصات خودرو سرقتی به تمامی گشت های انتظامی محسوس و نامحسوس گزارش و عملیات جستجو آغاز شد.
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: پس از حدود هشت ساعت عملیات جستجوی پلیس، خودروی سرقتی امروز در میدان عامری جیرفت مشاهده شد و سارقان با مشاهده خودروی پلیس با افزایش سرعت و تغییر مسیر اقدام به فرار کردند که با هوشیاری و تلاش ماموران کلانتری 12 و پلیس آگاهی پس از دقایقی تعقیب و گریز خودروی سرقتی متوقف و سارقان دستگیر شدند.
وی ادامه داد: پس از بازرسی خودروی سرقتی یک قبضه سلاح شکاری و 2 عدد فشنگ کشف شد.
سرهنگ ملایی گفت: مالکان خودروها توجه کنند سارقان مترصد کوچک ترین اشتباه برای سرقت هستند لذا با رعایت نکات ایمنی این فرصت را از آنها سلب کنند.
وی همچنین به توقیف یک دستگاه خودرو سواری هیوندا با انواع تخلفات و بیش از 21 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس راهور حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری با مشاهده سرعت زیاد و حرکات خطرناک یک دستگاه خودرو سواری هیوندا در سطح شهر جیرفت، خودرو مذکور را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت بیان کرد: بلافاصله بعد از توقیف این خودروی متخلف شماره پلاک استعلام شد که این خودرو 21 میلیون و 600 هزار ریال انواع جرایم پرداخت نشده داشت.
وی با بیان اینکه خودروی راننده متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد خاطرنشان کرد: بیشترین تخلفات ارتکابی این خودرو سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ بوده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.