محمدحسین گلرسان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور 'شهربابک - هرات' که روز گذشته به علت شدت بارش باران، طغیان رودخانه و در نتیجه آبگرفتگی جاده و در راستای ایمنی مسافران مسدود شد، صبح امروز بازگشایی شد.
وی بیان کرد: محور 'چترود - راور' که به علت ریزش کوه مسدود شده بود نیز 30 دقیقه پس از آن توسط نیروهای راهداری بازگشایی شد.
سرپرست مرکز مدیریت راه های استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون رودخانه های اطراف محورهای شریانی استان آرام هستند گفت: با توجه به فروکش کردن باران در روزهای آینده انتظار طغیان رودخانه ها وجود ندارد زیرا آب های سطحی هم در حال فروکش کردن هستند.
وی افزود: با توجه به گزارش هواشناسی پدیده غالب امروز و فردا (سه شنبه) در برخی نقاط استان کرمان نیمه ابری، تمام ابری همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق است و با توجه به اینکه در اغلب نقاط استان انتظار رعد و برق می رود مردم از ارتفاعات دوری کنند.
گلرسان گفت: احتمال به وجود آمدن یخ سیاه بر اثر شبنم و سردی هوا در سطح جاده ها وجود دارد و این یخ قابل رویت نیست لذا رانندگان در سطح جاده های استان به خصوص در گردنه ها و پیچ ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
بنا بر گزارش هواشناسی سامانه بارشی که از اواخر وقت روز جمعه در برخی مناطق این استان فعال شده بود از امروز (دوشنبه) به صورت بارش پراکنده به فعالیت خود پایان می دهد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.