سید کمال خوشکام روز دوشنبه در بازدید از محل اسکان مهمانان نوروزی شهر جیرفت در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین وظایف شهرداری در ماه های پایانی سال بویژه ایام نوروز آماده سازی شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی بود.
وی بیان کرد: شهرداری جیرفت با هماهنگی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر نیز اقدام به آماده سازی پنج بوستان شهری برای میزبانی از مهمانان نوروزی کرده است.
خوشکام تصریح کرد: شهرداری جیرفت برای فراهم کردن محیطی شاد در بوستان ورودی شهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری کرده که مورد استقبال خوب مهمانان نوروزی و شهروندان قرار گرفته است.
وی گفت: موسیقی محلی، تئاتر، پخت نان محلی و طبخ غذاهای سنتی از ویژه برنامه های شهرداری جیرفت در ایام نوروز است که هر شب در بوستان ورودی شهر جنب میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت با بیان اینکه بوستان های این شهر با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب در ایام نوروز، میزبان تعداد زیادی از مسافران است که در برخی از بوستان ها نیز چادرهایی برای اسکان مهمانان برپا شده است.
وی ضمن تقدیر از اعضای ستاد نوروزی جیرفت بویژه فرماندار این شهرستان گفت: شهرداری یکی از مهمترین دستگاه های است که نقش بسزایی در فعالیت های ستاد نوروزی دارد و در این راستا نیز سایر بخش های مختلف شهرداری از آمادگی لازم برای میزبانی مهمانان نورزی برخوردار هستند.
خوشکام با بیان اینکه هر مهمان نوروزی یک سفیر گردشگیری محسوب می شود تصریح کرد: سعی شده با برنامه ریزی های انجام شده اقامت خوب و بیاد ماندنی را برای مسافران در این شهرستان فراهم کنیم.
شهرستان جیرفت با 300 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.