حسین اسحاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم های در حال اکران سینماهای جنوب استان کرمان طی هفته گذشته مورد استقبال میهمانان نوروزی و ساکنان این منطقه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در جنوب کرمان پنج سینما وجود دارد تصریح کرد: 2 سینمای ثابت در شهرستان های جیرفت و کهنوج و سه سینمای سیار در شهرستان های عنبرآباد، رودبار جنوب و جیرفت فیلم های ایام نوروز را اکران کردند.
وی خاطرنشان کرد: یکهزار و هشت نفر فیلم های نوروزی اکران شده در سینماهای جنوب کرمان را دیدند که 20 درصد از بازدید کنندگان میهمانان نوروزی بودند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به افتتاح سومین سینمای سیار جنوب کرمان در ایام نوروز در مجتمع ارمین دلفارد اشاره کرد و گفت: سینما سلام با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ریال به همت شرکت سینمایی آرمین فیلم به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: این سینمای سیار با توجه به موقعیت گردشگری منطقه دلفارد ایجاد شد و در 2 نوبت صبح و عصر فیلم اکران می کند.
وی با بیان اینکه هفت سینما سیار در جنوب کرمان راه اندازی می شود اظهار کرد: سینمای سیار شهرستان های عنبرآباد، رودبارجنوب و جیرفت راه اندازی و دستگاه های سینمای سیار شهرستان منوجان نیز خریداری شده که بزودی نصب می شود.
اسحاقی خاطرنشان کرد: راه اندازی سینماهای سیار جنوب کرمان با حمایت دولت تدبیر و امید در راستای سیاست های فرهنگی دولت و در زمینه ترویج فرهنگ سینماست.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.