احمد امینی روش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان فضای بهداشتی و درمانی با اعتبار 150 میلیارد تومان احداث شده است.
وی گفت: افزایش سلامت و ارتقای خدمات حوزه سلامت یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است که در این راستا اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب افزایش رضایتمندی مردم و آرامش آنان هنگام مراجعه به مراکز بیمارستانی و درمانی شده است.
وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت چتر آرامش بر دردهای مردم کشیده است افزود: عدالت در دسترسی به خدمات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان ها به ویژه بیمارستان های دولتی از جمله برکات این طرح برای مردم جنوب کرمان بوده است.
فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت افتخار دولت تدبیر و امید است که با هدف کاهش هزینه های درمان، عدالت در دسترسی به خدمات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مردم ارائه شد و رضایتمندی مردم را در این زمینه به همراه داشت.
وی با اشاره به برنامه ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت، اظهار کرد: این برنامه با هدف یکپارچگی کمی و کیفی خدمات هتلینگ و استانداردسازی آنها بر اساس نیازها و انتظارات گیرندگان خدمت و افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان اجرایی شده است.
امینی روش گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در بخش سلامت به خوبی اطلاع رسانی نشده است لذا در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، خدمات دولت را تشریح کند تا مردم بدانند دولت در این زمینه چه فعالیت هایی انجام داده است.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت هم گفت: پیشرفته ترین نوع دستگاه ام آر آی در این بیمارستان نصب شده است و این دستگاه ساخت شرکت فیلپس با کیفیت عکسبرداری 1.5 برابر است که این کیفیت سه برابر ظرفیت و کیفیت دستگاه های موجود در بازار است.
ابولقاسم امیرمحمودی افزود: برای خرید دستگاه ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت 70 میلیارد ریال هزینه شد و همچنین برای خرید ساختمان تصویربرداری و تاسیسات این ساختمان نیز به ترتیب 20 تا 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ساختمان و دستگاه ام آر آی آماده بهره برداری است، اظهار کرد: طی یک ماه آینده این دستگاه با حضور یکی از مقامات وزارت بهداشت به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: سال ها مردم این منطقه به دلیل نبود دستگاه ام آر آی به مرکز استان مراجعه می کردند ولی با تدبیر دولت این مساله پیگیری و به سرانجام رسید.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.