فرهاد شریفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 182 نفر از این افراد جویای کار دارای مدرک تحصیلی لیسانس، 24 نفر فوق لیسانس، 39 نفر فوق دیپلم و 44 نفر هم دارای مدرک دیپلم هستند.
وی عنوان کرد: 210 نفر از این افراد که شامل 127 نفر زن و 83 نفر مرد بودند به فرصت های شغلی معرفی شدند و در نهایت 77 نفر شامل 47 نفر زن و 30 نفر مرد به کار گمارده شده اند.
وی گفت: بخش خدمات در سالی که گذشت بیشترین متقاضی استخدام را دارا بوده و 75 نفر از افراد جویای کار در این بخش مشغول به فعالیت شدند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جیرفت از اشتغال 130 نفر در این شهرستان در بخش مشاغل خانگی هم خبر داد و گفت: امسال 161 نفر برای دریافت تسهیلات در بخش مشاغل به بانک های عامل معرفی شده اند که 130 نفر توانسته اند با دریافت پنج میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات، صاحب شغل شوند.
وی عنوان کرد: به 2 هزار و 200 نفر توسط کارشناسان این مرکز در سال جاری مشاوره شغلی داده و 508 مورد بازرسی از کارگاه های این شهرستان انجام شده است.
شریفی گفت: موفقیت و پیشرفت شغلی نیز مانند هر دستاورد دیگری به آسانی به دست نمی‌آید و باید برای دستیابی به آن، مهارت‌هایی کسب شود بنابراین توصیه می شود افراد برای یافتن شغل مورد نظر باید مهارت کافی را کسب کنند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.