به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در نشست جمع بندی پروژه های شهری کرمان افزود: کارهای عمرانی به ویژه در حوزه شهری اگر بخواهد با منابع نقد شونده صورت گیرد باید به اندازه پول موجود کار کنید که در این صورت در پروژه های عمرانی همواره عقب خواهید بود.
وی با اشاره به اینکه برای ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به کرمان اصرار کردیم عنوان کرد: خوشبختانه پیشرفت پروژه ها خوب است و عقب افتادگی در اجرای این پروژه ها نداریم.
وی با طرح این پرسش اگر کارهای عمرانی را آغاز نمی کردیم، چه می شد؟ گفت: شیرینی کار را در اجرای پروژه های عمرانی می بیند و بعد از اجرای کامل آنها خوشحالی مردم را خواهید دید.
استاندار کرمان تاکید کرد: از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء تنها برای سازندگی شهر کرمان نباید استفاده کرد بلکه باید از این ظرفیت برای ساخت استان کرمان استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: باید به روش های مختلف سرمایه گذاران در حوزه عمران شهری را جذب کنیم تا این کار را انجام دهند.
رزم حسینی گفت: نباید تفکر این باشد که با پول نقد کار انجام دهیم زیرا قرارگاه تاکنون 30 درصد منابع مالی پیش بینی شده در قراردادها را دریافت کرده است.
وی افزود: باید با دل و جرات زمینه را برای سازندگی و عمران شهری در استان کرمان فراهم کرد تا در یک دوره دو تا سه ساله کرمان یک جهش را در حوزه سازندگی تجربه کند.
استاندار کرمان اظهار کرد: مردم نیز همراهی بسیار خوبی در اجرای پروژه های عمرانی داشته اند و رسانه ها نیز می توانند در این زمینه نظرخواهی کنند.
وی گفت: باور کنیم ایده هایی که برای شهر مد نظر بوده اجرایی نشده است و حدود 20 درصد این ایده ها تاکنون اجرایی شده است.
وی افزود: یکی از بزرگترین امتیازات پروژه های کنونی شهری در کرمان این است که پروژه ها دولتی هستند و فساد و رانتی در آن وجود ندارد.
رزم حسینی از اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء در کرمان تقدیر کرد و گفت: دوره کنونی دوره ای است که پل های روز اروپایی در کرمان در حال ساخت است.
وی بیان کرد: در پروژه چهارراه ولیعصر (عج) سگمنت ها آماده است و منتظر ورود چسب های مخصوص از بندعباس هستیم.
وی افزود: قناعت و صبوری مردم در اجرای پروژه های عمرانی جای تقدیر دارد زیرا مردم به خوبی متوجه شده اند که اگر حوصله کنند و شهر ساخته شود برای نسل های آینده آنها نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
استاندار کرمان عصر امروز (پنجشنبه) به همراه جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه از پروژه های شهری در مرکز استان بازدید کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.