به گزارش ایرنا سردار رضا بنی اسدی فر روز چهارشنبه در آیین آغاز طرح ترافیکی نوروز 96 با مشارکت دستگاه های مختلف در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: نیروی انتظامی با هرگونه هنجارشکنی و انجام حرکت های نمایشی و مخاطره آمیز از سوی افراد به صورت جدی برخورد می کند.
وی با اشاره به کاهش 11 درصدی فوتی ها در حوادث رانندگی درون و برون شهری استان کرمان در سال جاری عنوان کرد: حتی فوت یک نفر در حوادث رانندگی برای ما بسیار دشوار است و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که هیچ خانواده های به دلیل حوادث رانندگی داغدار نشود.
فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: مجروحان حوادث رانندگی نیز در سال جاری 9 درصد کاهش داشته است.
وی طرح ترافیکی نوروزی را بزرگترین طرح خدماتی و امنیتی برای خدمت به مردم دانست و گفت: همراهی مردم و خانواده ها در ایام نوروز کمک قابل توجهی را به پلیس می کند.
سردار بنی اسدی فر از سال 95 به عنوان سالی مطلوب و موفق در اجرای عملیات های نیروی انتظامی یاد کرد و افزود: امیدواریم در ایام تعطیلات نوروزی نیز بتوانیم آسایش و آرامش را برای مردم فراهم کرده و مردم بتوانند با خیال آسوده به سیر و سفر و دید و بازدیدهای خود بپردازند.
طرح ترافیکی نوروز 96 با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، اداره کل راهداری، یگان ویژه، هلال احمر و اورژانس از 25 اسفند آغاز شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.