خداد امینی روش عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از اداره تبلیغات اسلامی جیرفت، ادارات شهرستان های انار، سیرجان، رفسنجان، شهربابک و منوجان در رتبه های اول تا پنجم قرار گرفتند.
وی گفت: دوره های آموزشی شامل اثرات سوء مصرف مواد مخدر برای افراد تاثیرگذار، دوره آموزشی احکام فقهی بازار ویژه بازاریان در محل اتاق اصناف با حضور اقشار مختلف بازاری و همایش تاثیر تفکرات مثبت در زندگی از دیدگاه آیات و روایات ویژه افراد تاثیرگذار با حضور طلاب از مهمترین شاخص های ارزیابی است.
وی عنوان کرد: این اداره در سایر موارد تبلیغاتی مانند فعالیت های فرهنگی، قرآنی، هماهنگی با هیات های مذهبی و مساجد و مکاتبات اداری فعالیت های کاربردی و خوبی را در این دوره یکسال انجام داده است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جیرفت هدف عمده سازمان تبلیغات اسلامی را تبیین اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز عنوان کرد و گفت: سعی می کنیم تا دید جوانان و مردم را در حفاظت از خود در برابر توطئه های دشمنان روشن تر کنیم.
وی اضافه کرد: امروزه با توجه به گستردگی و تنوع ابزارهای ارتباطی برای تبلیغ همه جانبه دین نیاز به انسان‌های مجرب و کارآزموده است که در این راستا سعی داریم دوره های آموزشی بیشتری را در سال آتی برگزار کنیم.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.