به گزارش ایرنا نقی عظیمی زاده روز یکشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه دو (شهرستان های جیرفت و عنبرآباد) افزود: کمیته های اطلاع رسانی اقتصاد مقاومتی در شهرستان ها فعال شده و فرمانداران شهرستان ها باید به این کمیته نگاه ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به برخی محدودیت های سازمان های اطلاع رسانی در راستای تولید و انتشار اخبار، عنوان کرد: حمایت از این دستگاه ها و اختصاص اعتبار به آنها از سوی استاندار کرمان مورد تاکید قرار گرفته که باید به صورت جدی مورد توجه مدیران شهرستانی نیز قرار گیرد.
وی بر راه اندازی سامانه پیامک ستادهای اقتصاد مقاومتی شهرستان ها تاکید کرد و گفت: این سامانه ها باید حداقل 20 هزار نفر عضو داشته باشند.
مشاور استاندار کرمان به بهره گیری از فضای مجازی اشاره و بیان کرد: در این فضا درباره خشک شدن هلیل، تخریب ها و مواردی از این دست مطالب بسیاری مطرح می شود اما کسی از سد جیرفت یا احیای جازموریان مطلبی را مطرح نکرده که باید دید کوتاهی ها از کجاست.
وی افزود: تعیین افراد متخصص برای روابط عمومی فرمانداری ها و نیز روابط عمومی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ها مورد توجه باشد تا ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها به خوبی شکل گیرد.
استان کرمان پس از انتخاب به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی برای اجرای برنامه های این حوزه به هشت منطقه (زون) اقتصادی تقسیم و مدیریت هریک از این مناطق به یکی از شرکت ها و موسسات اقتصادی و غیردولتی واگذار شده است.
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد امروز در محل نهاد اقتصاد مقاومتی (ساختمان شماره 3 استانداری) واقع در چهارراه بسیج برگزار شد.
در این نشست با دستور کار پنجره واحد اقتصادی به ریاست استاندار کرمان راهکارهای حذف بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری بررسی شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.