به گزارش ایرنا جعفر رودری روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان افزود: پروژه های با پیشرفت بالاتر در اولویت تخصیص اعتبارات برای تکمیل هستند و دستگاه ها باید در این زمینه پیگیری های لازم را داشته باشند.
وی گفت: 75 درصد بودجه به صورت ملی توزیع می شود و می طلبد که مدیران برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند.
وی از رشد قابل توجه در بودجه سال آینده استان ها خبر داد و افزود: با این اقدام دست شوراهای توسعه و برنامه ریزی استان ها بازتر می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال حدود 34 میلیارد تومان کسری حقوق خواهیم داشت که با پیگیری های انجام شده کسری مربوط به بند 'و' پرداخت می شود.
وی گفت: بعد از تخصیص این اعتبارات آن میزان اعتبارات تملک که بلوکه شده، آزاد و به دستگاه ها پرداخت می شود.
رودری افزود: بالغ بر یکهزار و 560 میلیارد تومان بودجه تملک دارایی داشته ایم که 315 میلیارد تومان استانی و الزامات بوده است.
وی با اعلام اینکه 2 هزار و چهار میلیارد تومان درآمدهای مصوب استان کرمان بوده است گفت: از این میزان، حدود یکهزار و 850 میلیارد تومان مالیاتی و حدود 155 میلیارد تومان غیر مالیاتی بوده است.
وی تصریح کرد: در حوزه درآمدهای استان کرمان 110 درصد تحقق درآمدها را داشته ایم و در حوزه مالیاتی 14 درصد بیشتر نسبت به رده مصوب درآمد کسب شده است که در این رابطه 178 میلیارد تومان مازاد درآمد داشته ایم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان نیز گفت: در استان کرمان به دلیل اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی به کارکنان سازمان ها نیز فشار وارد شده است که جا دارد از این تلاش ها به نحو شایسته تقدیر شود.
محمدرضا فتوت خاطرنشان کرد: حقوق ها در حال حاضر به موقع پرداخت می شود که جای تقدیر دارد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.