به گزارش ایرنا این آیین معنوی روز پنجشنبه در جوار پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان رابر، ائمه جمعه رابر و هنزاء، فرمانداران بافت و رابر، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در مسجد جامع هنزاء برگزار شد.
امام جمعه هنزاء در این آیین گفت: شهدا درس بزرگ ولایت پذیری و ولایت مداری را به ما داده اند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
حجت الاسلام علی اکبر علیدادی افزود: امروز شهر هنزاء به یمن 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس متبرک شده است و مردم سجده شکر به جای خواهند آورد.
وی بیان کرد: امروز باید درس های زیادی از شهدا فرا بگیریم و راه شهدا در ولایت پذیری و استکبارستیزی محقق خواهد شد.
وی گفت: مردم بواسطه انقلابی بودن و عشق به نظام در مراسم ملی و مذهبی حضور پرشور و فعالی را دارند.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به دلیرمردی های سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی افزود: گوش دادن به کلام رهبری و ولایت پذیری سردار سلیمانی است که او را در جهان مشهور کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر نیز گفت: هشت سال جنگیدیم تا انقلاب حفظ شودو یادمان نرود که سر ماندگاری این نظام و انقلاب ایستادگی کنیم
سرگرد امام بخش افزود: ما با برگزاری یادمان ها و این برنامه ها درس ها را مرور کنیم و با تبعیت از ولایت فقیه شهدا راه را به ما نشان می دهند.
همچنین پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس که این هفته همراه با کاروان شهدا وارد کرمان شدند، در بخش هنزاء تشییع و به خاک سپرده شدند.
خبرنگار: بهجت فروزان مهر ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7425/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.