به گزارش ایرنا مجید نجف پور روز چهارشنبه در اولین نشست توجیهی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بردسیر گفت: در خصوص انتخابات باید شرایط ثبت نام شوندگان و رای دهندگان توسط دهیاران و شوراهای اسلامی به مردم اطلاع رسانی شود.
وی افزود: شرایط برای ورود جوانان و افراد صلاحیت دار به انتخابات مهیاست لذا دهیاران و شوراها باید با اطلاع رسانی دقیق و صحیح مردم را ترغیب و تشویق کنند تا در انتخابات حضور پرشور و حداکثری داشته باشند.
وی از دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان افسران خط مقدم تلاش و توسعه روستاها در نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی، نخبگان جامعه روستایی و برآمده از نظام سیاسی و اجتماعی و از بطن قانون اساسی هستند.
فرماندار بردسیر خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها را کم نظیر توصیف کرد و گفت: تقریبا تمام زیرساخت ها در روستاها توسط دولت یازدهم فراهم و در زمینه عمران روستایی زیرساخت های برق، گاز و بهسازی معابر فراهم شده است.
وی بیان کرد: بازسازی و مقاوم سازی یکهزار و 400 واحد روستایی که بر اثر سیل و بارندگی تخریب شده است، در دستور کار دولت است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بردسیر نیز گفت: انتخابات پیش رو با توجه به فشارهای بیگانگان از حساسیت خاصی برای نظام برخوردار است.
حمزه وفایی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی در خصوص آگاه بخشی و اطلاع رسانی در خصوص شرایط ثبت نام شوندگان و رای دهندگان اهتمام لازم را داشته باشند.
وی از الزام اخذ گواهی سوءپیشینه برای تمام ثبت نام شوندگان خبر داد و گفت: آغاز ثبت نام شوراهای اسلامی از 30 اسفند ماه خواهد بود.
وی از دهیاران خواست برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و حفظ فرهنگ شهرستان نهایت تلاش را داشته باشند.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7421/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.